وبسایت شخصی امیرحسین قاضی

شرایط و مقررات

وبسایت شخصی امیرحسین قاضی تحت شرایط زیر خدمات کوچینگ ارائه می‌دهد؛ لذا این شرایط به عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط کوچ و مراجع، حاکم خواهد بود.

بر این اساس ضروری است پیش از درخواست جلسه کوچینگ، این شروط را به دقت مطالعه فرمایید. استفاده از خدمات کوچینگ وبسایت امیرحسین قاضی به‌منزله‌ی قبول تمامی شرایط و مقررات ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلااعتبار می‌کند.

 

تعاریف

واژگان و اصطلاحاتی که در شرایط استفاده حاضر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، دارای معانی به شرح ذیل می‌باشد:

 

الف) کوچينگ: 

کوچينگ شراکت با مراجعان طي يک فرايند خلاقانه و تفکربرانگيز است که براي به حداکثر رساندن پتانسيل فردي و حرفه‌اي، الهام‌بخش آنهاست.

جلسات کوچینگ با زمان ۶۰ دقیقه و به درخواست مراجع برگزار می‌شود. بدیهی است که موضوع این جلسات با موضوعات جلسات رواندرمانی و مشاوره روانشناسی متفاوت است و در صورتی که کوچ تشخیص دهد مراجع نیاز به جلسات درمان دارد، او را به همکار روانشناس معتمد، ارجاع می‌دهد.

 

ب) کوچ ICF: 

کوچ ICF (فدراسیون جهانی کوچینگ) اجرای شايستگی‌های بنيادين ICF را پذيرفته و به پاسخگويی در برابر منشور اخلاقی ICF متعهد مي‌ماند و طی قرارداد شخصی با افراد به فعالیت می‌پردازد.

 

پ) مراجع:

هر فردی که برای برطرف شدن چالش خود اقدام به درخواست جلسه کوچینگ می‌کند.

 

ت) حساب کاربری:

عبارت است از حسابی که کاربران جهت درخواست خدمات کوچینگ پس از وارد کردن اطلاعات خود در وبسایت، ایجاد می‌کنند.

 

ماده ۱- ایجاد حساب کاربری و شرایط آن

برای عضویت در وبسایت و درخواست جلسه کوچینگ لازم است کاربر اقدام به ایجاد حساب کاربری کند. برای ایجاد حساب کاربری تکمیل فرم مشخصات از قبیل نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن همراه الزامی است.

 

ماده ۲- هزینه استفاده از خدمات و نحوه پرداخت آن

خدمات کوچینگ در بسته‌های ۴، ۸ و ۱۲ جلسه‌ای ارائه می‌شود. مدت زمان استفاده از بسته‌ی ۴ جلسه‌ای دو ماه، مدت زمان استفاده از بسته‌ی ۸ جلسه‌ای چهار ماه و مدت زمان استفاده از بسته‌ی ۱۲ جلسه‌ای شش ماه پس از ثبت‌نام است.

بدیهی است در صورت عدم استفاده مراجع از جلسات کوچینگ در زمان تعیین‌شده، قرارداد تمام‌شده تلقی خواهد شد و مراجع برای استفاده از جلسات جدید، باید بسته جدید خریداری کند. 

بسته‌های ۸ جلسه‌ای مشمول ۱۲% و بسته‌های ۱۲ جلسه‌ای مشمول ۱۷% تخفیف می‌شود.

 

ماده ۳- حقوق و تعهدات مراجع

۱-۳- ﻣﺮاﺟﻊ متعهد می‌شود به منظور اﺣﺘﺮام به زﻣﺎن ﮐﻮچ، رأس ﺳﺎﻋﺖ ﻣﻘﺮر و با جدیت در جلسه حاضر شود.

۲-۳- ﻣﺮاﺟﻊ متعهد می‌شود در ﻃﻮل ﺟﻠﺴﻪ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﮐﺎﻣﻞ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ و در ﯾﮏ ﻣﺤﯿﻂ ﺳﺎﮐﺖ و ﺑﺎ ﻗﻠﻢ و ﮐﺎﻏﺬ ﺑرای ﯾﺎدداﺷﺖﺑﺮداري ﺣﻀﻮر ﯾﺎﺑﺪ.

۳-۳- ﻣﺮاﺟﻊ متعهد می‌شود اقدامات و  ﺗﻌﻬﺪات  ﺛﺒﺖ و توافق ﺷﺪه در ﻫﺮ ﺟﻠﺴﻪ را، در زﻣﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه اﻧﺠﺎم دهد.

۴-۳- در طول دوره جلسات، مراجع مي‌تواند در صورت نياز از راه شبکه‌های اجتماعی با کوچ خود در ارتباط باشد و کوچ متعهد می‌شود ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت به پرسش‌هاي مراجع، پاسخ دهد.

۵-۳- ميزان ساعت مکالمه خارج از زمان جلسات، حداکثر ۱۰ دقيقه در هر هفته در طول دوره خواهد بود.

۶-۳- در صورت درخواست جابه‌جايی يا لغو جلسه توسط مراجع، موضوع باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از ساعت شروع جلسه اطلاع‌رساني ‌گردد. در غیراین‌صورت، جلسه برگزار می‌شود و اگر مراجع نتواند حضور یابد، یک جلسه محاسبه خواهد شد.

۷-۳- حداکثر ميزان تأخير مراجع برای شروع جلسه، ۱۰ دقيقه مي‌باشد. در غیر این صورت بعد از اين زمان، به منظور احترام به نظم، کوچ می‌تواند جلسه را لغو و جلسه جبراني برگزار نکند.

 

ماده ۴- حقوق و تعهدات کوچ

۱-۴- کوچ متعهد است تمام تلاش و پیگیری خود را برای رسیدن مراجع به اهداف تعیین‌شده انجام دهد.

۲-۴- کوچ متعهد است به منظور احترام به وقت مراجع، در زمان تعیین شده، جلسه را برگزار کند.

۳-۴- کوچ متعهد است هر جا و هر زمانی که متوجه شد مراجع نیاز به خدمات ديگر (مشاور روانشناس و درمانگر) دارد، موضوع را مطرح کند تا درباره ادامه روند همکاري با مراجع به توافق برسد.

۴-۴- کوچ متعهد است اگر متوجه شود مراجع توسط يک کوچ يا مشاور ديگر، خدمات بهتري دريافت می‌کند، او را به اين کار ترغيب کند.

۵-۴- کوچ متعهد است در صورت ارجاع مراجع به رواندرمانگر، وجوه جلسات باقی‌مانده را عودت دهد.

۶-۴- کوچ متعهد است از هرگونه رابطه غیر از همکاری حرفه‌ای، با مراجعان يا حاميان مالي آنها بپرهیزد و اقدامات لازم برای ایجاد يک محيط امن را اجرا کند.

۷-۴- کوچ متعهد است به حقوق مراجع براي فسخ رابطه‌ي کوچينگ در هر نقطه‌اي از اين فرايند، منوط به انجام توافقات، احترام بگذارد.

۸-۴- ﮐﻮچ موظف است اطلاعات جلسات را به صورت محرمانه نزد خود حفظ کند.

تبصره: در موارد زیر، جلسات کوچینگ از اصل محرمانگی خارج می‌شود:

◌ در صورتی که مراجع بخواهد به خود یا دیگری آسیبی وارد کند.

◌ در صورتی که مراجع بخواهد کاری را انجام دهد که به صراحت در قانون مصداق مجرمانه دارد.

◌ در صورت درخواست و اعلام مراجع ذی‌صلاح قانونی.

 

ماده ۵- شرایط لغو قرارداد

۱-۵- چنانچه مراجع به دلایل شخصی در مدت زمان اعتبار قراردادِ بسته‌ی کوچینگ، جلسات را کنسل کند، مبلغ جلسات انجام شده به صورت تک جلسه (بدون تخفیف) معادل ۶۰ دقیقه کسر و باقی هزینه عودت داده خواهد شد.

مقتضی است این شرایط تا قبل از اتمام فرصت استفاده از پکیج قابل اجرا می‌باشد. (برای مثال: در صورت لغو قرارداد بسته همراهی ۸ جلسه‌ای لازم است قبل از ۴ ماه صورت بگیرد.)

۲-۵- چنانچه کوچ به دلایل شخصی در مدت زمان اعتبار قرارداد جلسات را کنسل کند، موظف به برگزاری جلسات باقی‌مانده بعد از اتمام اعتبار می‌باشد. چنانچه کوچ به دلایل شخصی بخواهد قرارداد را لغو کند متعهد می‌شود مبلغ قرارداد را به مراجع بازگرداند.

ثبت نام

بازیابی رمز عبور

ورود

ایجاد رمز عبور جدید